среда, 20 мая 2020 г.

Ra -Hissə 3


Bəziləri ağlayır, bəziləri artıq yas tutmağa başlamışdılar ki, deməzsən RA ölür. Nəysə demək olar ki, hamı yığılır RAnın başına, gələnlərin arasında İsis də var idi və atasına müraciət edərək deyir:
"Nədir elə o, ey müqəddəs ata? Yoxsa səni bir ilan sancıb? Öz yaratdıların, sənə qarşı çıxır? Onu öz ovsumumla çıxardıb, sənin qarşında titrəməsini təmin edəcəm."
RA: Həmişəki yolla Misirə gedirdim. Yaratdıqlarıma baxmaq istəyirdim, ilan məni sancdı, amma mən ilanı görmədim. İndi bir alov kimi yanıram, damarlarımda su varmış kimi də titrəyirəm, bir də sifətimdən isti bir gündə qaçan bir insan kimi tər axır.
İsis: Mənə adını de. De ki, ovsunumla səni sağalda bilim. Səni sadəcə bu yolla xilas edə bilərəm.
RA: Mən cənnəti və dünyanı yaradanam. Mən dağları yaradanam. Mən bütün dünyada axan suların qaynağıyam. Mən işıq və qaranlığam. Mən Misirin Böyük çayının yaradıcısıyam. Mən səmada yanan alovam. Səhərləri Khepera, naharda RA, axşam isə Tumam.
İsis: Saydıqlarının gizli adın olmadığını çox yaxşı bilirsən. Adını de və xilas ol.
Bu anda daha da əzab çəkən RA qışqıraraq: Güc adının ürəyimdən İsisin ürəyinə keçməsinə icazə verirəm! Amma əvvəlcə mənə and iç ki, bu adı oğlun Horusdan başqa heç kimə demiyəcəksən və o da əvvəlcə heç bir Tanrıya və heç bir insan demiyəcəyinə dair and içməlidir.
And içən İsisin ürəyinə RAnın gizli adı keçir və deyir: Bildiyim adın gücüylə zəhər RAnın bədənindən sonsuza qədər çıxsın.
Beləliklə də zəhər RAnın bədənindən çıxdı, nəticədə RA dünyada çox qala bilmədi və cənnətdəki yerinə getdi. Hər gün günəş kimi səmada səyahət etdi, yanında isə deyilənə görə səhər Matet, axşam isə Mesektet olarmış, gecə isə Amentinin yerin altındakı dünyasını qayığıyla keçib, Duatın 12 hissədən ibarət təhlükəli ərazilərindən keçirdi və onunla birlikdə dua edən, vacib duaları bilib, deyən ruhları da qayığına mindirirdi. Ölülər də çox vaxt hazırlıqlı gəlirdilər Ölülər kitabından əldə etdikləri bu məlumatları Firon qəbirlərinin divarlarına şəkil kimi çəkmişdilər. Bəzi insanların qəbirlərinə də Ölülər Kitabının bir surəti qoyulurdu ki, bunu oxuyaraq təhlükəsiz geri qayıda biləcəkdilər.
Əlavə olaraq qeyd edək ki, 4-cü Xanədanlıqdan Firon Djedefre vaxtında misirlilər RAnın oğulları kimi bilinirdi. Belə ki, Fironun soyundan doğulan hər uşaq RAnın cisimləşmiş halı kimi qəbul edilirdi.
5-ci Xanədanlıq dövründə RAnın yerinə Osiris keçmişdir.
6-cı Xanədanlıq dövründə Osiris ucaldılmış, RA unudulmağa başlamışdır.
RAnın bilinən bir yoldaşı yoxdur. RAnın Duası adlı ədəbi mətnlərdə 24 fərqli görünüşdə olduğu qeyd olunub vəQartal başlı insan, gecə isə Qoçbaşlı olaraq təsvir edilir, vəziyyətdən asılı olmayaraq hər halında başında günəş halqası var.
Qaranlığı təmsil edən Apep ilanı ilə döyüşmüşdür.
#RA #Apep  #Horus #Isis #Osiris #Duat

Комментариев нет:

Отправить комментарий